Zwrot towaru
Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zawsze masz 14 dni na zmianę decyzji i odesłanie go do nas.
To od Ciebie zależy z usług jakiego przewoźnika skorzystasz, ale prosimy, nie wysyłaj do nas przesyłek płatnych za pobraniem lub do paczkomatów/punktów odbioru.
Każdy zwrot musi zostać przez nas sprawdzony i zatwierdzony, dopiero wówczas zlecamy zwrot płatności na Twoje konto. Zwrot następuje w takim sam sposób w jaki została dokonana płatność.
Reklamacja
Staramy się, by wszystkie oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości i były pozbawione wad. Niestety, zdarzają się przypadki, że pomimo kontroli jakości zdarzy się nam coś przeoczyć. Jeśli z zakupionym przez Ciebie produktem jest coś nie tak, zawsze możesz go zareklamować. Prosimy o odesłanie go do nas wraz z informacją na co mamy zwrócić uwagę.
Adres do odsyłki:
PRESTIGE (SKLEP BEWEAR)
ul. Krakowska 45 lok.83
42-202 Częstochowa